[O1] Błąd 18010 i adaptacja przepustnicy.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jack23
    Classic
    • 2009
    • 31

    [O1] Błąd 18010 i adaptacja przepustnicy.

    ok, to prawda, ponoc tak bywa
    Ale mi chodzi o to żeby włąśnie pozwem zbiorowym spróbowac w końcu coś z tym zrobić, w końcu jest to normalne niszcenie naszego mienia. Na pewno się da, chocby dla zasady, ale kompletnie ni wiem jak zacząć. To pewnik prawie że się przegra, ale w końcu trzeba gdzieś głosno o tym powiedzieć. Ku...a ileż można słuchać że my kierowcy to śmierć na kólkach, że nie dostosowanmie prędkości do warunków na drodze *jakiej drodze????) a gdzie cała otoczka, ludzie, którzy pośreednio przyczyniają się do bezpieczeństwa? I ch się nie karze za to. Pokazują jakieś pieprzone statystyki, a ja właśnie chciałbym zobaczyć statystyki, gdzie przyczyną wypadku był właśnie stan drogi. I tu koło się zamyka, bo w końcu my musimy dostosować prędkośc do dziur na drodze. To jakiś paradoks.
    Przez razdom też przejeżdżałem
    Tak samo jest w krakowie, łodzi, koszalinie, wszędzie jest to samo. I uważam, że dla zasady ale coś w tym temacie powinno się zrobić. A tak na marginiesie. Limity prędkości w polsce ustawione były za czasów malucha, poloneza itp. Przecież teraz auta dwa razy szybciej hamują. Ale to dygresja odbiegająca od tematu.
  • Xan86
    Ambiente
    • 2007
    • 141

    #2
    [O1] Błąd 18010 i adaptacja przepustnicy.

    Witam.


    Wczoraj podłączyłem VAG-a do auta i pokazało mi taki błąd:

    18010 - Napięcie zasilające zacisk 30, za mała wartość napięcia.

    A w sposobie usunięcia usterek napisane jest, żeby sprawdzić napięcie zasilające komputer sterujący i jest odnośnik do strony 24-104. Niestety nie posiadam takiej książki o dodam, że korzystałem z tabel zamieszczonych na forum w dziale dotyczących diagnozowania VAGiem.

    I moje pytanie jest takie, czy ktoś potrafi dokładniej rozwinąć temat tego błędu? 8) Tzn. Jak sprawdzić to napięcie w którym miejscu i co może być przyczyną tego małego napięcia :?: :evil:


    A Drugą sprawą są obroty na biegu jałowym.

    Sprawdzałem bloki danych które były podane do silników 1.8 20V i 1.8T 20V i wszystko było ok oprócz obrotów.

    Wg. tabel obroty dla silników bez turbosprężarki powinny wynosić od 810-910/min .

    U mnie jest od 740 do 800/min. W komentarzach pisze, że jednostka sterująca przepustnicą zacina się lub jest uszkodzona i piszę, żeby ją sprawdzić. Moje pytanie jak?
    Miałem czyszczoną przepustnice około roku temu, ale nie wiem czy została wykonana adaptacja.


    Czy ktoś wie jak sprawdzić tą przepustnice i jak ewentualnie przeprowadzić samemu adaptacje VAGiem :?:

    Dopiero od niedawna mam kabel i jestem zielony w tym temacie.

    Prosił bym o jakieś wskazówki dotyczące tych dwóch problemów.
    Była OI 1.8 20V ->OII Elegance 1.9TDI BXE ->
    Opel Insignia ST 2.0 CDTI 191hp 429Nm

    Komentarz

    Pracuję...